ກອງປະຊຸມຕິດຕາມຄວາມຄືບໜ້າໃນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດຜົນການປະເມີນຫລັກສູດປະລິນຍາຕີທັງ 5 ສາຂາ ຕາມມາດຕະຖານຄຸນນະພາບຂອງເຄືອຂ່າຍມະຫາວິທະຍາໄລອາຊຽນ

ໃນວັນທີ 5-9 ພຶດສະພາ 2025 ຄະນະນິຕິສາດ ແລະ ລັດຖະສາດ ມະຫາວິທະຍາໄລແຫ່ງຊາດ ໄດ້ຈັດກອງປະຊຸມຕິດຕາມຄວາມຄືບໜ້າໃນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດຜົນການປະເມີນຫຼັກສູດປະລິນຍາຕີທັງ 5 ສາຂາ ຕາມມາດຕະຖານຄຸນນະພາບຂອງເຄືອຂ່າຍມະຫາວິທະຍາໄລອາຊຽນ (AUN-QA). ກອງປະຊຸມດັ່ງກ່າວໄດ້ຈັດຂຶ້ນທີ່ ຫ້ອງປະຊຸມຂອງໂຮງແຮມ ເດີແກຣນຣີເວີໄຊ2,ເມືອງວັງວຽງ,ແຂວງວຽງຈັນ ໂດຍເປັນປະທານຂອງທ່ານ ອຈ ປອ ສົມເດດ ແກ້ວວົງສັກ ຮອງຄະນະບໍດີຜູ້ຮັບຜິດຊອບແທນຄະນະບໍດີ ,ຮອງຄະນະບໍດີ ,ຫົວໜ້າພາກວິຊາ,ຫົວໜ້າພະແນກ,ມີຜູ້ເຂົ້າຮ່ວມຈາກພາກສ່ວນຕ່າງໆ ທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ ເປັນຕົ້ນແມ່ນຜູ້ຕາງໜ້າຈາກພາກວິຊາພາກ, ແລະ ຄູອາຈານຈາກບັນດາທີ່ມີຫຼັກສູດທີ່ໄດ້ຮັບການປະເມີນ.
ກອງປະຊຸມຄັ້ງນີ້ ມີຈຸດປະສົງເພື່ອທົບທວນຄືນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດຜົນການປະເມີນຫຼັກສູດປະລິນຍາຕີຂອງ ຄນລ ຕາມມາດຕະ ຖານຂອງເຄືອຂ່າຍມະຫາວິທະຍາໄລອາຊຽນຄັ້ງທີ 246 ແລະ 249; ເພື່ອວາງແຜນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດຜົນການປະເມີນຫຼັກສູດປະລິນຍາຕີຂອງ ຄນລ ຕາມມາດຕະຖານຂອງເຄືອຂ່າຍມະຫາວິທະຍາໄລອາຊຽນຄັ້ງທີ 246 ແລະ 249 ແລະ ຮັບຟັງການລາຍງານຄວາມຄືບໜ້າ, ບັນຫາ, ແລະ ສິ່ງທ້າທາຍໃນການນໍາເອົາຂໍ້ສະເໜີແນະຈາກຜົນການປະເມີນ AUN-QA ໄປສູ່ການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດຕົວຈິງໃນແຕ່ລະຫຼັກສູດ. ຫຼັກສູດປະລິນຍາຕີທັງ 5 ສາຂາທີ່ໄດ້ຮັບການປະເມີນ ແລະ ຢູ່ໃນຂັ້ນຕອນການຕິດຕາມຄວາມຄືບໜ້າຄັ້ງນີ້ ປະກອບມີ:
- [ຊື່ຫຼັກສູດທີ 1] ພາກວິຊາກົດໝາຍແພ່ງ
- [ຊື່ຫຼັກສູດທີ 2] ພາກວິຊາກົດໝາຍອາຍາ
- [ຊື່ຫຼັກສູດທີ 3] ພາກວິຊາລັດຖະສາດ
- [ຊື່ຫຼັກສູດທີ 4] ພາກວິຊາພົວພັນສາກົນ
- [ຊື່ຫຼັກສູດທີ 5] ພາກວິຊາກົດໝາຍທຸລະກິດ
ໃນກອງປະຊຸມ, ຜູ້ຕາງໜ້າຈາກແຕ່ລະຫຼັກສູດໄດ້ນຳສະເໜີຄວາມຄືບໜ້າໃນການປັບປຸງຫຼັກສູດ, ການຮຽນການສອນ, ການປະເມີນຜົນ, ແລະ ດ້ານອື່ນໆ ທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ ໂດຍອີງຕາມຂໍ້ສະເໜີແນະຂອງຄະນະກຳມະການປະເມີນ AUN-QA. ພ້ອມກັນນີ້, ຍັງໄດ້ມີການແລກປ່ຽນຄຳຄິດຄຳເຫັນ ແລະ ປຶກສາຫາລືກ່ຽວກັບແນວທາງໃນການແກ້ໄຂບັນຫາ ແລະ ສົ່ງເສີມການພັດທະນາຄຸນນະພາບການສຶກສາໃຫ້ສູງຂຶ້ນ.
ທ່ານ ອຈ ປອ ສົມເດດ ແກ້ວວົງສັກ ຮອງຄະນະບໍດີ ຜູ້ຮັບຜິດຊອບແທນຄະນະບໍດີ ໄດ້ກ່າວເຖິງຄວາມສໍາຄັນຂອງການປະເມີນຄຸນນະພາບຕາມມາດຕະຖານ AUN-QA ວ່າເປັນກົນໄກສຳຄັນໃນການຍົກລະດັບຄຸນນະພາບການສຶກສາຂອງ ຄນລ ໃຫ້ເປັນທີ່ຍອມຮັບໃນລະດັບພາກພື້ນ ແລະ ສາກົນ.
ຕອນທ້າຍຂອງກອງປະຊຸມ, ບັນດາຜູ້ເຂົ້າຮ່ວມໄດ້ເຫັນພ້ອມເຖິງຄວາມສຳຄັນຂອງການຮ່ວມມືກັນຢ່າງໃກ້ຊິດລະຫວ່າງພາກສ່ວນຕ່າງໆ ເພື່ອຮັບປະກັນວ່າການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດຜົນການປະເມີນຈະບັນລຸເປົ້າໝາຍທີ່ວາງໄວ້ ແລະ ສົ່ງຜົນກະທົບທາງບວກຕໍ່ຄຸນນະພາບຂອງການສຶກສາໃນ ຄນລ
